Ostoskorisi

TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

Lävistyskorut, peruskorut ja tatuointi- & lävistystarvikkeet

HENKILÖASIAKKAAT

PALAUTTAMINEN / HYVITYSMAKSU

Jos haluat käyttää lakisääteistä 14 päivän peruuttamisoikeuttasi, löydät kaikki tarvitsemasi tiedot tältä sivulta.

Henkilöasiakkaiden palautuskaavakkeen löydät klikkaamalla tästä.

  1. Tulosta ja täytä palautuskaavake. Toivomme, että merkitset palautuskaavakkeeseen myös palautuksen syyn.

    Jos et pysty tulostamaan palautuskaavaketta, kirjoita kaikki palautuskaavakkeessa pyydetyt tiedot paperiarkille ja käytä sitä palautuskaavakkeen sijaan.

  2. Pakkaa palautettavat tuotteet kuplapussiin, pahvilaatikkoon tai muuhun sellaiseen pakkaukseen, jossa tuotteet eivät pääse vaurioitumaan kuljetuksen aikana. Laita täyttämäsi palautuskaavake palautuspakkauksen sisään. Ilman palautuskaavaketta palautuksen käsittely voi kestää huomattavasti kauemmin, koska joudumme selvittämään palautuksen yksityiskohdat erikseen.
  3. Palauttaminen on sinulle ilmaista, kun kirjoitat palautuspakkauksesi päälle alla olevan asiakaspalautusosoitteen:

    Asiakaspalautus
    Palautustunnus 676159
    Wildcat.fi
    PL 38
    80101 Joensuu

    Jos haluat tehdä palautuksen Postin pakettiautomaatin kautta, luo palautuksellesi Helposti-koodi, käyttämällä tilauksesi alkuperäistä lähetystunnusta.

  4. Vie palautuksesi valitsemaasi Postin palvelupisteeseen, tai jos teet palautuksen Helposti-koodilla, vie palautuksesi valitsemaasi Postin pakettiautomaattiinMuista ottaa talteen palautuksestasi kuitti, jolloin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamisen sattuessa Postin vastuulla. Huom! Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta katoamisesta, jolloin kadonneet tuotteet ovat täysin asiakkaan omalla vastuulla!

  5. Huomioithan, että tuotteilla, joiden sinetti on rikottu, ei ole hygieniasyistä palautusoikeutta, paitsi jos toimitettu tuote on viallinen tai väärä. Huomioithan myös, että tuotteita ei voi vaihtaa toisiin tuotteisiin, vaan hyvitämme tuotteista aina rahat takaisin ja voit halutessasi tehdä uusille tuotteille uuden tilauksen verkkokaupassamme. Mikäli palauttaminen johtuu asiakkaan omasta virheestä (esim. väärän tuotteen tilaamisesta), emme hyvitä alkuperäisen tilauksen postikuluja.

    Käsittelemme palautuksia joka arkipäivä, joten palautuksesi käsitellään normaalisti varsin nopeasti. Hyvitämme rahasi takaisin normaalisti 2-4 päivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta laskien. Muista ehdottomasti täyttää palautuskaavake ja antaa kaikki tarvittavat tiedot, jolloin palautuksen käsittely onnistuu sujuvasti.

  6. Seuraavilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta (paitsi jos toimitettu tuote on viallinen tai väärä):

    • Omien toiveidesi mukaisesti muokatut ja/tai valmistetut tuotteet
    • Suljetuissa pakkauksissa toimitetut tuotteet, joiden pakkaus on avattu / sinetti rikottu (esim. piilolinssit ja korut). Avattuja tuotteita ei voida hygieniasyistä myydä eteenpäin, joten avaa pakkaus vasta kun olet varma, että tuote on oikea ja juuri sellainen kuin ajattelit sen olevan.
    • Omien toiveidesi mukaisesti muokatut ja/tai valmistetut tuotteet
    • Yllätyssetit ja tuotteet, joiden ominaisuudet perustuvat sattumanvaraisuuteen (esim. blind box -tuotteet)
    • Kaupanpäällistuotteet
    • Lahjakortit

VIALLISET / VÄÄRÄT TUOTTEET

Jos jokin juuri tilaamistasi tuotteista on viallinen tai sinulle on toimitettu väärä tuote, toimi seuraavasti:

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin sovimme kanssasi kuinka asiassa toimitaan:

    Sähköposti: asiakaspalvelu@wildcat.fi
    Facebook: Wildcat.Suomi

  2. Mikäli pyydämme palauttamaan tuotteet meille takaisin ja olet jo käyttänyt tuotteita, puhdista ne huolellisesti ennen palauttamista.
  3. Palauta tuotteet meille tämän sivun ylempänä olevan otsikon “VAIHTAMINEN / PALAUTTAMINEN / HYVITYSMAKSU” alta löytyvien palautusohjeiden mukaisesti.

    Otathan huomioon, että viallisten tuotteiden tarkastamisessa voi mennä joissakin tapauksissa useampi päivä. Olemme sinuun yhteydessä heti, kun palautuksesi on käsitelty.

YRITYSASIAKKAAT

VIALLISET / VÄÄRÄT TUOTTEET

Yritysasiakkaiden palautuskaavakkeen löydät klikkaamalla tästä.

Jos jokin juuri tilaamistasi tuotteista on viallinen tai sinulle on toimitettu väärä tuote, toimi seuraavasti:

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin sovimme kanssasi kuinka asiassa toimitaan:

    Sähköposti: asiakaspalvelu@wildcat.fi
    Instagram: wildcat.suomi
    Facebook: Wildcat.Suomi

  2. Mikäli pyydämme palauttamaan tuotteet meille takaisin ja olet jo käyttänyt tuotteita, puhdista ne huolellisesti ennen palauttamista.
  3. Pakkaa palautettavat tuotteet kuplapussiin, pahvilaatikkoon tai muuhun sellaiseen pakkaukseen, jossa tuotteet eivät pääse vaurioitumaan kuljetuksen aikana. Laita palautuspakkauksen sisälle asiakaspalvelumme kanssa sovitut tiedot, että osaamme käsitellä palautuksen oikein.

    Palauttaminen on sinulle ilmaista, kun kirjoitat palautuspakkauksesi päälle alla olevan asiakaspalautusosoitteen:

    Asiakaspalautus
    Palautustunnus 676159
    Wildcat.fi PL 38
    80101 Joensuu

    Vie palautuksesi haluamaasi postin palvelupisteeseen ja muista pyytää ja säilyttää palautuksestasi kuitti, jolloin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamisen sattuessa Postin vastuulla. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta katoamisesta, jolloin kadonneet tuotteet ovat täysin asiakkaan omalla vastuulla!

  4. Otathan huomioon, että viallisten tuotteiden tarkastamisessa voi mennä joissakin tapauksissa useampi päivä. Olemme sinuun yhteydessä heti, kun palautuksesi on käsitelty.