Ostoskorisi

FAQ – Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

Lävistyskorut, peruskorut ja tatuointi- & lävistystarvikkeet

Useimmin kysytyt kysymykset

Löydät tältä sivulta vastauksia asiakkaidemme yleisimpiin kysymyksiin.

 

Lävistykset ja korut sekä tatuointi- ja lävistystarvikkeet

Ovatko korunne turvallisia?
Wildcat myy ja jakelee ainoastaan huippulaadukkaita lävistyskoruja. Verkkokaupastamme löydät viimeisimmän valikoiman huippulaadukkaasta kirurginteräksestä  ja titaanista valmistettuja lävistyskoruja. Korut eivät sisällä nikkelijäämiä tai muita mahdollisesti vaarallisia aineita. Wildcat on ISO 9001 sertifioitu yritys, jonka sisäiset toimet noudattavat vaadittuja määräyksiä ja standardeja. Alta löydät ISO-sertifikaatit, jotka vahvistavat teräs- ja titaanikorujemme noudattavan vaadittuja määräyksiä. Lisätietoa saat ottamalla meihin yhteyttä.

Klikkaa tästä ladataksesi Titan Jewellery Certificate from Wildcat

Klikkaa tästä ladataksesi Steel Jewellery Certificate from Wildcat

Etkö ole varma minkä kokoinen koru on sinulle sopiva? Mietitkö kuinka mitata korusi koko oikein?
Olemme laatineet kokotaulukon ja mittausohjeita, auttaaksemme sinua valitsemaan oikean kokoisen korun.

Löydät kokotaulukon linkin jokaiselta tuotesivulta tuotteen tietojan alapuolelta.

Klikkaa tästä avataksesi ja halutessasi tulostaaksesi kokotaulukon.

Miten tiedän mikä koristeosa tai pallo on sopiva oma lävistyskoruuni?
Löytääksesi sopivan koristeosan/pallon omalle korullesi, sinun täytyy ensin tietää korusi kierreosan paksuus.

Klikkaa tästä ja tutustu kokotaulukkomme sisäkierteisten ja ulkokierteisten korujen ohjeisiin.

Voinko yhdistellä eri Wildcat-lävistyskoruja keskenään – esim. jokin perus varsi yhdistettynä erikoisempaan palloon?
Yhdistettävillä osilla tulee oman saman paksuiset kierteet. Esim. varsi, jossa on 1.6 mm kierre voidaan yhdistää palloon, jossa on 1.6 mm kierrre. Jos olet epävarma yhdistelmästä, ota meihin yhteyttä, niin varmistamme asian.

Milloin haluamani koru (joka on nyt lopussa) on uudestaan saatavilla?
Perussääntönä voimme sanoa, että saamme saamme suurimmalle osalle korumallistoamme täydennyksiä kahdessa viikossa. Mikäli aika on liian pitkä, voit milloin tahansa perua tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme emaililla asiakaspalvelu@wildcat.fi.

Tärkeää! Jos tuotetta ei enää ole tulossa lisää varastoon, on tieto siitä kerrottu yleensä tuotesivulla “Lisää ostoskoriin” -napin alapuolella.

Myydäänkö korvakorut ja niiden kaltaiset tuotteet, kuten korvarenkaat, parettain?
Lähtökohtaisesti perinteiset korvakoruiksi luokiteltavat tuotteet myydään aina pareittain. Tieto “myyntiyksiköstä” pitäisi löytyä jokaisen tuotteen kuvauksesta. Monet muut tuotteet, kuten tunnelit ja plugit myydään yksittäin, että asiakas voi tilata halutessaan eri lävistyksiinsä eri kokoisia ja/tai eri näköisiä koruja.

Miksi en näe joidenkin tuotteiden hintoja, enkä voi myöskään tilata niitä?
Tuotteidemme kohdalla on selkeä jako: Emme myy tatuointien ja lävistysten tekemiseen käytettäviä tuotteita henkilöasiakkaille. Näitä ammattilaisille tarkoitettuja tuotteita voi tilata vain vahvistetun yritystilin kautta. Lävistysten ja tatuointien tekeminen kannattaa aina jättää ammattilaisille!

Myyttekö tuotteita myös jälleenmyyjille ja lävistys- / tatuointistudioille?
Kyllä. Myymme tuotteitamme sekä henkilö- että yritysasiakkaille. Yritysasiakkaat saavat tuotteet omaan kauppaansa / studiolle tukkuhinnoilla, jotka näet luomalla yrityksellesi yritystilin. Ammattilaisten tuotteet, kuten lävistysneulat, tatuointimusteet ja tatuointikoneet ovat saatavilla vain yritysasiakkaille, eikä niitä siis myydä yksityishenkilöille.

Wildcat.fi: Verkkosivusto ja verkkokauppa

Tilaaminen henkilöasiakkaana:
Kuka tahansa voi tehdä tilauksen Wildcat.fi-verkkokaupasta lisäämällä tuotteen ostoskoriin ja lähettämällä tilauksen. Tilauksen voi tehdä joko luomalla asiakastilin tai antamalla tiedot tilauksen yhteydessä rekisteröitymättä.

Jotkin tuotteistamme on tarkoitettu vain ammattilaisille, joten näitä tuotteita ei voi tilata ilman vahvistettua yritystiliä.

Tilaaminen yritysasiakkaana – luo ja vahvista yritystili:
Yritystilin kautta voit tilata tuotteitamme jälleenmyyntiin omaan verkkokauppaasi, lävistysliikkeeseesi tai tatuointistudioosi sopivilla hinnoilla ja ehdoilla. Tarvitset voimassa olevan Y-tunnuksen rekisteröityäksesi Wildcatin yritysasiakkaaksi. Otathan huomioon, että yritystilisi aktivointi suoritetaan manuaalisesti tietojesi tarkastamisen jälkeen, joten aktivoimisessa voi kestää tunnista pariin päivään. Kun yritystilisi on aktivoitu saat meiltä sähköpostitse vahvistusviestin.

Apua, unohdin salasalani! Mitä teen?
Näin käy – jopa parhaille meistä. Ei huolta! Mene kirjautumissivulle ja klikkaa “Unohditko salasanan?” -linkkiä. Kun annat sähköpostiosoitteesi, saat viestin jonka ohjeiden avulla saat vaihdettua salasanan. Voit vaihtaa salasanasi myös klikkaamalla tästä.

Miten saan poistettua asiakastilini?
Sääli, mikäli haluat poistaa asiakastilisi. Mikäli kuitenkin haluat todella poistaa asiakastilisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin hoidamme asian puolestasi. Otathan kuitenkin huomioon, että lakisääteiset velvoitteen voivat edellyttää tiettyjen tietojen (esim. tilaustietojen) säilyttämisen myös verkkokaupan asiakastilin poistamisen jälkeen.

Onko Wildcat-verkkokaupassa minimitilausrajaa?
Ei, vaan voit tilata juuri sen, mitä haluat ja tarvitse.

Ilmaiselle toimitukselle on kuitenkin olemassa tietty minimitilausraja (tällä hetkellä 40 €), joten jos haluat tilauksesi ilman postikuluja, on tilattujen tuotteiden arvon ylitettävä tämä raja.

Joillakin alennuskoodeilla ja muilla kampanjaeduilla voi olla erikseen määritetty minimitilausraja, joka kerrotaan kyseisen koodin/kampanjan ehdoissa.

Miksi en näe joidenkin tuotteiden hintoja?
Tuotteita, joiden hinnat eivät ole näkyvissä ja joita et voi lisätä omaan ostoskoriisi, ovat saatavilla vain yritysasiakkaillemme. Tarvitset siis yritystilin nähdäksesi näiden tuotteiden hinnat ja lisätäksesi niitä ostoskoriisi. Jos olet kiinnostunut näistä tuotteista ja haluat yritysasiakkaaksemme, luo yritysasiakastilisi. Jos sinulla on jo asiakastili, jonka haluat muuttaa yritysasiakastiliksi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Säilyvätkö ostoskoriini lisäämäni tuotteet tallessa myöhempää tilaamista varten?
Yleensä ostoskorissa olevat tuotteet säilyvät siellä rajoitetun ajan (enintään 15 päivää). Otathan kuitenkin huomioon, että jotkin selaimen toiminnot voivat vaikuttaa tiedon säilymiseen, joten emme voi ottaa vastuuta niiden tallessa pysymisestä. Suosittelemme siis viemään tilauksen kerralla loppuun.

Tilaaminen Wildcat.fi-verkkokaupasta

Kuinka tilaus tehdään?
Voit luoda asiakastilin verkkokauppaamme joko henkilöasiakkaana tai yritysasiakkaana klikkaamalla tästä. Poimi tämän jälkeen haluamasi tuotteet ostoskoriisi, siirry kassalle, valitse maksu- ja toimitustapa, tarkasta tilauksesi ja lähetä tilaus. Valmista tuli!

Osa ammatilaistuotteista, kuten lävistysneulat ja tatuointikoneet ovat saatavilla vain yritysasiakkaille.

Voit tehdä tilauksen myös sähköpostitse laittamalla viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@wildcat.fi.

Voinko perua tilaukseni?
Voit tietenkin perua tilauksesi niin kauan, kun sitä ei ole vielä pakattu ja luovutettu postitettavaksi. Laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wildcat.fi otsikolla “Tilauksen peruminen”. Kerro viestissä tilausnumerosi ja asiakastilisi, ja ilmaise selkeästi, että haluat perua tilauksesi. Vahvistamme sinulle perumisen vastaamalla viestiisi.

Jos tilauksesi on jo pakattu ja luovutettu postitettavaksi, emme pysty enää pysäyttämään sen toimittamista, vaan se se tullaan toimittamaan perille. Myös tässä tilanteessa sinun tulee ilmoittaa meille, ettet halua tai voi noutaa pakettia ja että haluat palauttaa sen meille takaisin. Voit tehdä sen lähettämällä vapaamuotoisen viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@wildcat.fi. Otathan huomioon, että tilauksen noutamatta jättäminen tai sen vastaanottamisesta kieltäytyminen ei ole sama asia kuin sen palauttaminen. Ilman ilmoittamista noutamattomiksi / vastaanottamattomiksi jätetyistä tilauksista olemme oikeutettuja perimään asiakkaalta tilauksen postikulut.

Milloin tilaukseni postitetaan?
Tavoitteenamme on käsitellä arkipäivisin ennen kello 14 tulleet tilaukset vielä saman päivän aikana. Kello 14 jälkeen tulleet tilaukset pyritään käsittelemään heti seuraavana arkiaamuna. Otathan kuitenkin huomioon, että poikkeuksia voi esiintyä, esimerkiksi sesonkiaikoina, jolloin käsiteltävänä olevat tilausmäärät voivat olla moninkertaiset normaaliin tilanteeseen verrattuna. Tällöin tilauksesi käsittely voi kestää jopa 48 tuntia.

Tällä hetkellä postitamme tilauksia Suomeen kahdesti viikossa ja toimitusaika on 4-6 päivää postituksesta laskien. Kokonaistoimitusaika tilaushetkestä tilauksen vastaanottamiseen on siis arviolta 5-9 arkipäivää.

Otathan huomioon: Jos tilauksessasi on useampia tuotteita, joilla on eri saatavuusajat, saatavilla olevat tuotteet postitetaan sinulle heti. Voi siis olla, että tilauksesi toimitetaan useammassa osassa. Et kuitenkaan joudu maksamaan jälkitoimituksessa ylimääräisiä postikuluja, vaan ne toimitetaan sinulle ilman lisäkustannuksia heti kun ne ovat saatavilla.

Tilausten maksaminen

Mitä maksutapoja voin käyttää?
Wildcat.fi tarjoaa useita eri maksutapoja:

  • Verkkopankki: Voit maksaa tilauksen omilla verkkopankkitunnuksillasi. Kun lähetät tilauksesi, sinut siirretään eteenpäin, jolloin voit valita haluamasi pankin ja maksaa tilauksen.
  • MobilePay: Kun teet tilauksen, voit vahvistaa maksun MobilePay-sovelluksellasi.
  • Lasku & osamaksu: Henkilöasiakkaat voivat maksaa tilauksensa käyttäen Walley Lasku / Osamaksu -maksutapaa.
  • Luottokortti / Debit-kortti: Voit maksaa tilauksesi VISA-, Eurocard-/Mastercard- ja American Express -korteillasi. Kortin tiedot pyydetään kassalla ja maksu veloitetaan kortilta heti tilauksen tekemisen jälkeen.
  • PayPal: Voit maksaa tilauksesi myös PayPal-tililtäsi – nopea ja turvallinen tapa maksaa verkossa.
  • Apple Pay: Voit maksaa tilauksesi käyttäen Apple Pay -maksutapaa. Vahvistat maksun omalla Apple-laitteellasi.

Lue tarkemmin maksutavoista ehdoistamme.

Voinko maksaa tilaukseni osissa tai laskulla?
Emme valitettavasti tällä hetkellä voi tarjota lasku-/osamaksu-maksutapaa.

Miten valitsen haluamasi maksutavan?
Voit valita haluamasi maksutavan tilauksen yhteydessä siirtyessäsi kassalle. Löydät maksutavan valinnan “Maksaminen” -otsikon alta.

Toimitustavat ja postikulut

Paljonko postikulunne ovat?
Postikulut ovat 4,99 € (tilauksen koosta riippumatta), kun tilaus toimitetaan Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Kun tilaat henkilöasiakkaana vähintään 40 € arvosta (tuotteiden arvo), toimitamme tilauksesi ILMAN POSTIKULUJA (yritysasiakkaille ilmaisen toimituksen raja on 250 €).

Tarjoalla on myös Postin kotiinkuljetus, jolloin postikulut ovat 10,99 €.

Huom! Yritysasiakkaille on tarjolla myös pikatoimitus, jonka hoitaa UPS. Pikatoimitusten toimitusaika on n. 2 arkipäivää postituksesta laskien. Pikatoimitus on tarjolla vähintään 500 € arvoisiin tilauksiin ja sen hinta on 40,32 € (alv 0%). Vähintään 1000 € arvioiset tilaukset saavat ILMAISEN PIKATOIMITUKSEN.

Mitä toimitustapoja voin käyttää?
Tilaukset toimittaa Suomen Posti. Tilaukset toimitetaan lähtökohtaisesti  tilauksen yhteydessä antamaasi toimitusosoitetta lähimpään Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Voit halutessasi valita toimituksen myös mihin tahansa muuhun Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin, tai valita kotiinkuljetuksen, jolloin tilauksesi tuodaan sinulle kotiin (tai yritysasiakkailla yrityksen toimipisteeseen / liikkeeseen).

Miten kauan tilauksen toimittamisessa kestää?

Normaali toimitusaikamme on n. 5-9 arkipäivää.

Kaikki tilauksemme postitetaan Saksan päävarastoltamme. Tilaukset rekisteröidään Postin Vantaan logistiikkakeskuksessa normaalisti 3-5 arkipäivän kuluttua postituksesta laskien. Postin lähetysten seurannassa näkyy tuona aikana ennakkoilmoitus “Posti odottaa lähetystä”, mikä siis tarkoittaa, että tilauksesi on matkalla Saksasta Suomeen. Heti kun tilauksesi on rekisteröity Postin Vantaan logistiikkakeskuksessa, näet toimituksen tarkemmat tiedot ja Postin arvioiman toimitusajan. Normaalisti toimitus kestää rekisteröitymisen jälkeen asuinpaikastasi riippuen 1-3 arkipäivää.

Palautusten tekeminen

Maksaako tuotteiden palauttaminen?
Palautusten tekeminen on ilmaista, kun toimit palautusohjeidemme mukaisesti.

Onko sinulla jotain kysyttävää?

Ei ongelmaa, olemme täällä sinua varten!